Защо великите лидери не приемат Да за отговор

Наличност: Наличен
SKU:
9789543270576
Връщане до: 14 дни
20,00 лв.
Лидерите чуват „да" прекалено често. Те не чуват лошите новини, докато не стане твърде късно. В тази книга се показва как да бъдат стимулирани несъгласието и дебата, за да се подобри процесът на вземане на решение; показва се как конфликтът да стане конструктивен. Разбира се, конфликтът сам по себе си не води до подобри решения и резултати. Лидерите трябва да култивират дебата и едновременно да изградят консенсус. Ангажираността трасира пътя към успешното изпълнение. Използвайки увлекателните примери от историята, в книгата авторът проучва: • Как реалната организация взема реални решения Как процесът на вземане на решение се разгръща в цялата организация - не само в кабинета на изпълнителния директор • Петте мита за вземането на решение от изпълнителния директор Защо тези митове са толкова опасни и как да ги преодолеем • Как да насърчаваме отворен дебат, който фактически изгражда дълготраен консенсус Как да постигнем „различия в разискванията, единство в управлението " • Как да приключим дебата, преодолявайки неспособността да се вземе решение Как да избегнем „ парализата на анализа " и други капани • Как да постигнем искрена воля за действие Как да се справим с колебанието, което подкопава крайното решение. „Защо великите лидери не приемат Да за отговор е насочена към един многогодишен и вреден „бурен", срещащ се сред лидерите - йес-мените във всяка организация. (Ако смятате, че такива няма във вашата организация, то наистина се нуждаете от тази книга!) Лидерите на всички нива могат да използват съветите на Роберто, за да вземат по-добри решения и да подравняват своите екипи за постигане на по-добри резултати." - Кен Бланчард, съавтор на Едноминутен мениджър и Манията на клиентите
Спецификации
Тегло (кг.) 0.51
Author Майкъл Роберто
Publisher Класика и стил
Година на издаване 2009
Book Size 22x15
Book Pages 288
Cover Type твърди
ISBN 9789543270576

Доставките се извършват от куриерски фирми "Спиди" или "Еконт Експрес", като цената на услугата се определя според избрания начин на доставка и теглото на поръчаната стока.

Официален анализ на куриерска фирма Спиди показва, че голяма част от съботните доставки на пратки до адрес са неуспешни, тъй като пратките не могат да бъдат доставени от куриерите, поради отсъствие на получателите.

По тази причина считано от 01.11.2018 г. Спиди въвежда допълнителна такса за доставка на пратки до адрес в събота в размер на 3.60 лв. (с вкл. ДДС) за пратка. Добавката ще се прилага за доставки само до адрес на получателя. Надбавката няма да се прилага за пратки до офис на Спиди.

В тази връзка, считано от 01.11.2018 г., Пазарувай Лесно ООД също ще начислява допълнително 3.60 лв. към транспортните разходи за поръчки с доставка до адрес на клиента в събота, ако изрично бъде посочено в поле коментар на поръчката.

* Цената на доставка се изчислява в реално време и се вижда в количката, при оформяне на поръчката.

* Срокът за доставка на територията на България е до 5 работни дни.

* Сроковете се отнасят за поръчки, направени до 15.00 часа. Срокът за доставка на поръчки, направени след 15.00 ч., се удължава с един работен ден.

* При извънредни обстоятелства и независещи от нас причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени.

* Ако ние не сме в състояние да изпълним Вашата заявка, поемаме отговорността да се свържем с Вас и да Ви информираме. В случай че сте платили предварително, ние сме задължени да възстановим платената от Вас сума в срок от 5 работни дни.

 

ВНИМАНИЕ:

За да получите поръчаната от Вас стока, е необходимо да изберете точен адрес за доставка.

Ако желате да посочите друго лице за получател изберете и попълнете поле "Друго лице за доставка" и отново изберете точен адрес за доставка.

След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте посочили, ще получите имейл с номер на поръчка и цялата информация за нея.

Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.

 

ВАЖНО!

При получаване на пратката заплатете стойността на наложения платеж и задължително проверете целостта на стоката в присъствието на куриера, особено ако е чуплива!

Ако сте платили предварително по банков път или с кредитна карта, не дължите плащане на куриера. В този случай отворете пратката веднага след като я приемете. В случай че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви.

Свържете се с нас на телефон: 0888 805 120, или ни пишете на имейл: info@pazaruvai-lesno.bg, за да ни информирате за случая.

 

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ

Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва www.pazaruvai-lesno.bg с изпълнение.

Лица под осемнадесет (18) години нямат право да поръчват алкохолни напитки и „Пазарувай Лесно“ си запазва правото да отказва такива поръчки.

Ако предварително платена стока е изчерпана, оператор на „Пазарувай Лесно“ се свързва с клиента и предлага нова дата за доставка или възстановяване на платената от клиента сума в срок от 5 работни дни.

 

ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА

Всеки потребител има правото да върне поръчаната стока в срок от 14 работни дни след получаването й, ако стоката отговаря на следните условия:

  • не е ползван;
  • няма механични повреди;
  • с оригиналната си опаковка е и има търговски вид;
  • придружена е от приложената гаранционна карта, съпътстващите я документи и аксесоарите, с които е била получена.

Купувачът трябва да се свърже с оператор на „Пазарувай Лесно“ на телефон 0888 805 120 или 0899 981 382 и да съобщи за отказа си. „Пазарувай Лесно“ ООД се задължава да възстанови заплатената за стоката сума в срок от 5 работни дни от датата, на която тя е получена обратно, или да я подмени. При направена покупка с карта, връщането на суми е с кредитна транзакция по картата, с която е направена покупката. Разходите по транспортирането са за сметка на купувача.

В случай че клиентът получи стоката във вид, несъответващ с условието за доставка, или друга стока, различна от поръчаната, „Пазарувай Лесно“ ООД подменя стоката, като поема разходите по доставката, или възстановява платената от клиента сума.

При установяването на дефект след изтичането на 14-дневния срок и преди изтичането на гаранционния срок, купувачът може да даде стоката за ремонт в сервиз съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител.

За всички въпроси и препоръки, свързани с продуктите, доставката и заплащането или с използването на сайта, моля, свържете се с наш оператор на тел.: 0888 805 120 или 0899 981 382, или ни пишете на имейл: info@pazaruvai-lesno.bg.